Tuesday, 23 August 2011

KENCING MANIS


Bismillahirrahmanirrahim..
Assalamualaikum pembuka bicara..
Semoga semua pembaca sihat sejahtera..


Sempena Bulan Ramadhan ini, perlu jaga segalanya, dr segala nafsu yang bisa meruntuhkan iman, dn
membatalkan puasa..


Disamping kita menjaga akhlak, dn IMAN jangan di lupa akan penjagaan KESIHATAN
ini kerana tanpa badan yang sihat, kita tidak dpt menjalankan ibadah kita dgn sempurna dan berjalan lancar..


Di sini saya hendak kongsikan TESTIMONI pesakit yang menghidap penyakit KENCING MANIS.. Pesakit ini merawat dengan Kaedah Perubatan Elektronik..




pertama kali datang jumpa saya,mengikut nasihat doktor hanya potong bawah lutut sahaja jalan penyelesaiannya" - kata Dr Hj Abdurrahman mengenai pesakit ini.


selepas 6 bulan mendapat rawatan intensif di klinik elektronik kapar


bulan ke 9 selepas mendapat rawatan intensif di klinik perubatan elektronik kapar
kita dapat saksikan bagaimana pesakit telah sembuh dengan izinnya.benarlah sabda nabi setiap penyakit pasti ada ubatnya kecuali tua dan maut. - Kata Dr Hj Abdurrahman Abdullah.

Untuk maklumat lanjut blh klik laman web dibawah
dan ketahui doktor yang bertugas..

Credited By: KLINIK PERUBATAN ELEKTRONIK

Doktor Anda : DOKTOR ANDA

6 comments:

Adylia Qarissa said...

kecianyaaaa..tapi alhamdulilah..sembuh jugak..

emy zulaiha said...

erkkk...tak snggup nak tgk..huhu takottt! =(

mutiara iman said...

kalau nak selamatkan diri dari kencing manis,.. daptkan gula no.1 yg selamat tanpa bhan kimia pada saya,.. juga boleh menyembuhkan penyakit kulit... :)
http://awanaberadu.blogspot.com/2011/08/evolusi-terkini-dalam-teknologi-pemanis.html

miZz_nizZ said...

pnah duduk stu wad orthopedik..mmg ngeri tol.rmai org nk kna ptong kaki! trus aku tekad xnk num manis..tp bthan 2mnggu je. pastu mnum manis balik!haha

SaEidah SyamIelah said...

adylia:
alhamdulillah sembuh..
rawatan tanpa pembedahan..:)

emy:
betul tu, seram,,tp ni lah yang paling kita takuti.. penyakit kencing manis yang dh critical..


mutiara:
terima kasih..:)

SaEidah SyamIelah said...

Mizz_Nizz:

dh berpengalaman duduk wad la ni..:)
penyakit kencing manis bukannya semata2 disebabkn oleh minum air manis.. tapi kandungan glucose y ad dalam makann juga.. cthnya nasi..apabila diproses dlm perut.. ia akan menjd glucose..

ni pun menyumbang kpd kencing manis,.:)

dh sembuh penyakit?
semoga cepat sembuh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...