Saturday, 22 October 2011

Because of you (practical)




Assalamualaikum w.b.t ...
Alhamdulillah wa syukur lillah..
Bernafas lagi aku sehingga hari ni,
Betapa luas dan besarnya nikmatnya yang dilimpahkan kepada semua
hamba2nya..
Walaupun terdapat segelintir hamba2nya yang tidak bersyukur,
dan tidak pernah mengingatinya..
Rahmat dan rahimnya sentiasa melimpah ruah tanpa berbelah bagi...


Arggh!! sudah bermula pencarian untuk tempat (praktikal) latihan amali...
Pakat ramai2 kita pulun na....
Tempat mana yang hang nak,
Apa yang penting???...
Tempat penginapan disediakan..
Tak de masalah pengangkutan...
Budget  cukup..


Mmmm... Ya Allah mcm mana aku nk cari tempat praktikal ni...
 2 bulan aku kena kerja kat sana nanti..
Pikir punya pikir.. tak pe la, cari tempat praktikal yang senang je la..

ala-ala mcam ILDAS, ILIM, Pusat Pemantapan Akidah ke, Pusat Pemulihan Akhlak ke..
Penjara pun mcm best, tapi seram juga bersama dengan banduan2 ni..
Diorang pun manusia juga..tapi...............................

Klu pusat serenti pula.. fuhh!! mencabar juga ni..
Ya Allah... peningnya...
Nak kena submit kat sini https://smp.ukm.my/slai/index.cfm sebelum mac ni,,
Banyak rentetan prosedur y nk kena buat...


Oh tidak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
Dengan itunya dengan ininya..(assignment, proposal)...
oo..
Skg dh minggu ke 7 dah...
dh nk dekat separuh sem dh belajar kt u ni .....


Apa2 pun,,
Cari tempat kerja yang kita selesa,
dan kriteria yang kita cari dan perlukan itu lengkap dan ada..
yang penting sesuai dengan bidang yang kita ambil di U ..

Lagi satu, dengan Practical ni,
akan menjadi senang utk Projek Amali..
sebab kita dh berada di lapangan..
maklumat juga kita sudah ad serba sedikit..

Banyaknya mengeluh kan..Ish3x....
Memang tak baik...
Astaghfirullahalazim...
Sabar3x....

Selawat byk2,, agr dipermudhkan segala urusan
Dan berdoa agar dibukakan jalan kpd segala kebuntuan dan kesulitan ...


# ayat seribu dinar dan ayat kerusi byk manfaat dan kelebihannya..


  

P/s : sedang tertekan ( stress dalaman, pressure max)...:(

1 comment:

AnisSa said...

bersabar ye saied :)

dah jmpa ke kat mana tmpat prac?

saya pon bakal melalui saat itu nnti. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...