Tuesday, 1 June 2010

Bemie's world


Thanks a lot to Bemie For This Award
so cute,,siap pakai spek mata hitam lagi,,^^,

Syarat2 yang di tetapkan...
waa kali ni berpantun2 pulak,,maknanya kena 
asah otak tajam2 ni,,baru boleh produce pantun,,
kena selesaikan pantun dulu.
_____________________
______________________
memang aku rasa blog aku comel,
kenape korang jeles ke?
anak pak abu suka caramel,
caramel di beli jenama snicker,
memang aku rasa blog aku comel,
kenapa korang jeles ke?

walaupun cam lari sikit ejaannya,,
tapi rimanya tetap sama kan ^^,
memang buntu habis nak buat pantun ni,,
baguslah kepada pembuat soalan ni,,
mengajak orang lain memerah otak 
yang lama dah tak excercise ..


 Akhir kata,Saiedah Bagi Award Ni Kat...
Nanti saiedah Shout Kat Shoutmix Diaorg...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...