Saturday, 8 May 2010

Tagged




salam sejahtera kepada semua pembaca saiedah,,^^,
malam ini saiedah hendak menjawab semua tagged yang diberikan,,
saiedah sudah kumpulkannya,,
maka hari ini,,adalah hari yang terpilih untuk menyelesaikan tagged ini,,
terima kasih tidak terkata kepada Sufferedgezine kerana menghadiahkan 
award ini kepada "perhentian91"
saiedah masih baru dalam dunia blog ni,,
dalam bulan 12 tahun lepas saiedah mula ceburi,,
kepada semua pembaca silalah melawat ke blog Sufferedgezine,,
terima kasih tidak terhingga kepada sufferedgezine,,
di atas penghargaan yang diberikan,,





------------------------------------------------------------------------------------









ucapan kepada pemberi award 
terima kasih banyak2 kepada miss green  di atas award ini,,^^,
saiedah suka sangat comel,,,hehe
untuk lebih lanjut silalah melawat
Miss green

Copy award nie kat blog korank
~ done ~

jawab soalan2 tag nie

1. Ape yang bermain di fikiran anda sekarang
betul ke dapat ni..macam tak percaya,,
tetapi inilah kenyataan,,^^, hehe
terima kasih Miss green 

2. Apakah nama samaran korang
saiedah

3. Berikan 3 orang yang anda sayang
-Allah dan Rasul s.a.w
-Mak+Abah+Adik beradik
-Diri Sendiri dan Kawan2.. 

4. Panggilan untuk si dia
Dia (ibu bapa),,along,,^^,

5. Hadiah yang korang impikan dari seseorang yang istimewa
mendoakan kesejahteraan dan kejayaan yang cemerlang,,
dunia dan akhirat,,
Miss glam


thank you very for this award,,im so excited accept it
from you,,coz you feel free to give me this award,,
i appreciate it,,hehe,,^^,


-----------------------------------------------------------------------------------------





Firstly,,thnks very much!! to iQa,,coz give me the tagged,,hehe
saiedah rasa tagged2 ni seronok jugak,,
tapi bila tak de masa tu yang tak sempat nak siapkan tu,,
maaf banyak2 ye iQa,,dan juga blogger2 yang lain,,
saiedah lambat tunaikannya,,=C


sila lengkapkan tuntutan dimana :


1.tengok folder gambar anda yang ke 8




2. Ambil gambar yang ke 8 di dalam folder tersebut.
3. Postkan pada  blog anda dan certitakan kisah gambar itu...
4. Kemudain... anda boleh memberikan kepada 8 org yang lain membuatnya...

selamat mencuba,,^_^






gambar ini adalah kepunyaan adik saiedah,,
sebab laptop yang ada digunakan secara( jemaah)
kerana ini adalah laptop rumah,,
maka belek punya belek,,gambar siput yang comel,,
yang terpilih,,,hehe
betapa hebatnya,,selambat2 siput pun,,
boleh naik motor,,
"lambat la dia ni,macam siput"
jadi kita tak boleh gelarkan
siput dengan gelaran lembap dan lambat,,
hehe..

8 orang tersebut:


sesiapa yang hendak mencubanya dipersilakan,,
saiedah hendak memberi peluang kepada sesiapa yang belum
pernah menjawabnya,,

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...