Pages

Monday 10 May 2010

Stam ku,,




sijil stam (2009)

'klik the image"




(bukan niatku untuk menunjuk tapi hendak berkongsi 
kegembiraan bersama blogger yang lain,,)

Esok adalah hari yang ditunggu2 oleh budak2 stam,,
esok sijil asal stam keluar jadi
segala urusan kami untuk menyelesaikan borang KPT Mesir
hampir siap,,
buat cabutan sijil lahir sudah,,kat Masalam Shah Alam,,
buat terjemahan sijil lahir pun sudah di ITNM,wisma Jaya,KL
jadi apa yang belum lengkap ialah
surat medical check up untuk pengesahan kesihatan kami,,
untuk dibenarkan atau tidak ke luar negara nanti,,
lagi satu,,asset yang paling penting untuk ke luar negara ialah,,
PASPORT,,
tanpa pasport ini,,tiada peluanglah bagi kami hendak ke luar negara
walaupun semua dokumen2 yang diperlukan sudah lengkap,,
Jadi,urusan kami semakin selesai,,semoga dipermudahkan segala urusan kami
hendak ke sana amin,,aku bersyukur di atas kejayaan yang aku perolehi kini
dalam setahun aku belajar dan inilah hasilnya,,
dari 10 subjek 6 (A's )4 (B's)..(walau tak sehebat mana
alhamdulillah setinggi2 kesyukuran aku panjatkan 
padaMu Ya Allah,,kini tibalah masa untuk aku beralih arah ke bumi anbiya' 
untuk menuntut ilmu di sana,,saiedah mengharapkan sokongan dan 
doa dari blogger2  sekalian untuk mendoakan kesejahteraan dan 
kecemerlangan saiedah di sana,,dan kecemerlangan di dunia dan
akhirat,,terima kasih semua,,Sekian..

2 comments:

Haffiz Al-Banna said...

mesir eh?leh la dtg tmpt sy nnti..dekat jer..

SaEidah SyamIelah said...

long Hafiz-a'ah,,dekat ke,,insyaallah ade kelapangan,,^^, berjiran la ni,,=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...