Pages

Tuesday 11 May 2010

FoR aLL mY foLlower anD viSitor,,,


Malam ini hati ini hendak berjasa kepada semua
blogger2 yang datang ke sini tada!!!award from me,,
just take it,,and put it on ur blog,,
setelah sekian lama tak bagi award kepada follower2
yang baru dan lama,,saya harap anda semua sudi mengambil award ni,,
buah tangan dari saya sempena saya dapat keputusan cemerlang,,
doakan kecemerlangan saya dunia dan akhirat,,
sementara saya masih ade di malaysia ni,,
nanti saya dah berlepas ke Mesir,,
tak tau la ade masa lg tak nak post entry kt dalam blog
ni,,apepun,,moleklah kiranya semua blogger yang disayangi terima 
award ni,,
kek ni memang comel,,
suke sangat pic ni,,memang comel
 so cute,,

4 comments:

AfiqahRazak said...

waa..tima kasih..terharu lak

SaEidah SyamIelah said...

same2,,ye ke,,^^, special untuk fiqah,,dan blogger2 lain,,

Hasrol Nizam said...

trima kasih award ni..thanks sebab follow my blog k.. =)

SaEidah SyamIelah said...

same2,,^^, rajin2 la dtg blog saiedah,,ada byk award lg nak bg,,^^,
untuk semua blogger2,,sebagai tanda penghargaan =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...